European Fitness Academy zorgt voor instroom van nieuwe leden in kwalitatieve fitnesscentra
Via online marketing nodigen we fysiek inactieve personen uit om deel te nemen aan een 5 weken onderzoek.
Onze campagnes zijn specifiek gericht naar de doelgroep ‘Physical Inactives’, personen die zich anders nooit zouden aanmelden in een fitnesscentrum. Deze mensen hebben vaak te kampen met gezondheidsbedreigende aandoeningen (overgewicht, hoge bloeddruk, cholesterol, buikvet, diabetes).
In 5 weken tijd zullen we aantonen dat deze personen trainbaar zijn. En wij zullen hen informeren over de impact van fitness op hun gezondheid. Het bewijs dat ze resultaat kunnen halen, samen met de informatie over een gezonde leefstijl zal hen zelfbewust en zelfverantwoordelijk maken. Dit vormt de basis van hun motivatie om voort te doen met fitness.
Elke campagne duurt 3 maanden. Wij halen een hoge conversie doordat het hele traject ‘Van lead tot lid’ gedocumenteerd is met alle nodige tools, visuals en software (intake forms, deelnemerskaarten, infographics).
Onze onderscheidende aanpak zorgt voor een extra instroom van nieuwe leden.
Bij elke campagne hoort een specifieke opleiding én sales training voor het fitness team. Deelnemende fitnesscentra genieten regio bescherming.